Monday, December 19, 2016

מנעולן רכב בחיפה

מסתבר שהמלצות דרך האינטרנט יכולות לפעמים ממש לעזור. לא סתם הפכה הרשת החברתית פייסבוק למה שהיא היום. לרשת יש כוח עצום, אך כאשר אנו נעזרים בה חשוב מאוד לוודא שהמקור שאנו מקבלים הוא מקור רלוונטי, מקור אמין ומקור בטוח. בכל מה שקשור לבעלי מקצוע, אפשר גם להיעזר באלו שזכו לכינוי ״צדיקים״ בתכנים ״יצאת צדיק״ בהנחיותו של חיים הכט. אז בחרתי לתת לכם המלצה מהלב למנעולן רכב בחיפה שיצא לי להיתקל בו די במקרה. לפני כמה ימים הייתי בסיבוב בעיר עם החברה הכי טובה שלי, יום כייף כזה ליום הולדת עם מסז׳, פינוקים וארוחת צהריים. כשסיימנו את החלק הראשון של היום, הגענו לחניה שבה חנינו את הרכב, אך לצערנו, חברה של איבדה את הצרור מפתחות של הרכב שלה. מכיון ומדובר ברכב ישן במיוחד, לא היה ברשותה מפתח ספייר, ככה שדי היינו תקועות וממש לא ידענו מה לעשות. אז פנינו לחבר שלי בעצמה, הרי לקחנו יום חופש, אמצע היום, כולם נמצאים בעבודה, לכן לא היה מי שיחלץ אותנו. החבר שלי מכיר מישהו שהוא מוסכניק והוא ישר הפנה אותנו למנעולן רכב בחיפה שפשוט הציל את המצב, אז באמת שהחלטתי לפרגן לו כאן מכל הלב.

 

התקשרנו אליו ותוך צלצול אחד כבר קיבלנו מענה. הוא הבין ישר מה הבעיה, שאל איפה אנחנו ממוקמות ותוך 30 דקות הגיע אלינו. ממש מהר. הוא הגיע עם מכשיר מיוחד כזה ולא הספקנו לשאול שאלה וכבר מפתח אחד היה בידינו. מפתח שפתח והניע את הרכב. המנעולן אמר שבעד סכום סמלי נוסף, הוא ישדרג אותנו עם מפתח נוסף וכך היה.

 

אז למה בחרתי להמליץ לכם על הבחור קסם הזה?

  • כי הוא ענה תוך שנייה.
  • כי הוא הגיע ממש מהר.
  • כי הוא פתר לנו את התקלה בלי לשאול יותר מדי שאלות.
  • המחיר היה ממש מפתיע.
  • הוא היה סבלני, רגוע, מקצועי ודקדקן.
  • הוא פועל בכל העיר חיפה והסביבה.
  • יש לו אישור מנעולן מוסמך והוא גם מחזיק באישור של המשטרה.

 

בקיצור מומלץ בחום…מנעולן רכב בחיפה שלגמרי יודע את העבודה.

המאמר מנעולן רכב בחיפה פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%9e%d7%a0%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9f-%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%942/

No comments:

Post a Comment