Wednesday, December 7, 2016

שכפול מפתחות לרכב בפתח תקווה

פעולת שכפול מפתחות לרכב בפתח תקווה ובכל עיר אחרת בישראל מחייבת את שירותיו של  מנעולן בעל הסמכה לביצוע העבודה, ציוד מיוחד לביצוע השכפול, שלטים ומפתחות המתאימים לסוגי הרכבים השונים. חשוב לדעת שלא כל עסק משכפל שלטים ומפתחות לכל סוגי הרכב ולכן זה הדבר הראשון אותו יש לברר אל מול המנעולן או בעל העסק לשכפול מפתחות בפ"ת או בכל עיר אחרת בה אתם מתגוררים.

 

שכפול מפתחות – מתי?

  • מפתח שבור – יש מצבים בהם מפתח נשבר או מתעקם וזאת בעת ניסיון התנעת הרכב או פתיחת הדלת. יש פעמים בהם הדבר קורה משום בלאי ויש מצבים בהם המפתח עשוי מחומר שאינו איכותי דיו. כך או כך יש לפנות אל מנעולן שמציע שירות שכפול מפתחות לרכב בפתח תקווה.
  • אובדן של מפתח – יש מצבים רבים בהם מאבדים את המפתחות לרכב מחוץ לבית ויש גם מצבים בהם לא מוצאים את המפתחות בבית. במקרים כאלו חשוב לדווח על אובדן או גניבה של מפתחות הרכב למשטרת ישראל ובמקביל לפנות אל בית עסק אמין שמעסיק מנעולנים מקצועיים שישכפלו עבורכם מפתחות לרכב.
  • מפתח נשכח ברכב – או בכל מקום אחר ואין אפשרות להתחיל ולהביא אותו. אם מדובר על מפתח ששכחתם בתוך הרכב יש אפשרות להזעיק פורץ רכבים מוסמך (בעל היתר פריצה ממשטרת ישראל אחרת הדבר ייחשב כמעשה פלילי) ובמקביל להשתמש בשירות שכפול המפתחות וזאת על מנת להיות בטוחים שתמיד יהיה לכם צרור נוסף של מפתחות.

 

מי משכפל מפתחות?

חשוב לדעת שלא כל בית עסק שמפרסם שירותי שכפול מפתחות אכן מסוגל לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. יש בתי עסק שמכפלים רק מפתחות פשוטים ורק לצילינדרים של מנעולים לדלתות הבית ולא לרכב, יש בתי עסק שמציעים שכפול מפתחות לרכב ולדלתות הבית או העסק ויש מנעולנים שמומחים בתחום שכפול מפתחות לרכב. חשוב לדעת שיש מכונות שונות באמצעותן משכפלים מפתחות למטרות שונות. לדוגמא, מפתחות למגירות שולחנות, למנעולים ולדלתות פנים משכפלים באמצעות ציוד גנרי אך מפתחות לרכב ומפתחות לדלתות עם צילינדר מורכב יותר מבצעים באמצעות מכונות משוכללות וייעודיות ולכן חשוב מאוד לוודא שאותו מנעולן אליו אתם פונים אכן בעל ניסיון בשכפול מפתחות לרכב ויש ברשותו את אותן מכונות הדרושות לביצוע העבודה.

 

לסיכום, אם אתם מתגוררים בפתח תקווה ומחפשים עסק שמציע שכפול מפתחות בפתח תקווה, הבדיקות החשובות אותן אתם צריכים לעשות טרם בחירת עסק זה או אחר הן שהעסק אכן מעסיק מנעולנים מוסמכים בעלי היתר ממשטרת ישראל לפריצת רכבים, שעסק מחזיק בציוד משוכלל המתאים לשכפול של מפתחות לרכב, שמדובר על עסק אמין ובעל מוניטין מוצלח, מוניטין שנבנהה בזכות המקצועיות שלו.

 

שכפול מפתחות לרכב בפתח תקווה

המאמר שכפול מפתחות לרכב בפתח תקווה פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94-2/

No comments:

Post a Comment