Friday, November 4, 2016

שכפול מפתחות לרכב- מצא את ההבדלים

אנשים רבים סבורים שתהליך שכפול מפתחות לרכב זהה לתהליך של שכפול מפתחות לבית. סברה זו שגויה. מדובר על שני דברים שונים לחלוטין ולכן אין טעם לפנות אל עסק לשכפול מפתחות לבית ולעסק אלא רק לעסק שמספק שירות שכפול מפתחות לרכב.

 

מפתחות שונים – חשוב לדעת!

אם בעבר מפתחות הרכב היה דומים למפתחות הבית ולכן עסקים רבים הציעו שכפול של מפתחות לבית, לעסק ולרכב, כיום מדובר על מפתחות בעלי מבנה שונה לחלוטין שלרוב משתייכים לאימבולייזר של הרכב. בנוסף, כל יצרן וכל דגם מחייב שכפול שונה של המפתחות הכולל קידודים שונים. מסיבה זו יש מקומות ספציפיים שמבצעים את פעולת השכפול ותמיד יש לוודא מראש שאותו עסק אליו פונים הוא אכן עסק מורשה על פי חוק בעל ניסיון רב ומוניטין מוצלח בתחום שכפול של מפתחות לרכבים.

 

איפה משכפלים?

ניתן לשכפל את המפתחות לרכב אצל מנעולן מקצועי שמומחה בתחום זה, במוסך מורשה שמספק שירות זה או אצל היבואן של הרכב. בישראל, רוב האנשים פונים אל מנעולן מקצועי או אל מוסך שמורשה לגבי דגם הרכב שבבעלותו של הלקוח. חשוב לקחת בחשבון שמשום המנגנון המורכב של המפתחות,הקידוד, הסנכרון שלו עם מערכות הרכב והדיוק שבו נעשית העבודה, נכון להיום מחיר שכפול מפתחות לרכב אינו זול. למרות כל זאת, עדיף להשקיע עוד כמה שקלים על מנת לוודא שהשכפול יעשה במקצועיות ויתאים לרכב מאשר תוצאה עלובה ולא מקצועית בה תצטרכו לפנות אל עסק אחר שיתקן את הליקויים שנעשו בשכפול האחר (הוצאה כפולה).

 

שכפול מפתחות – נקודות חשובות

  • עסק חוקי – תמיד יש לוודא שהעסק אליו אתם פונים למטרת שכפול המפתחות לרכב הוא עסק חוקי שיכול לספק לכם קבלות ואחריות על העבודה.
  • איש מקצוע- איש המקצוע אליו יש לפנות למטרת שכפול הוא מנעולן מקצועי שיכול להציג בפניכם אישור ממשטרת ישראל לשכפול מפתחות לרכבים. בנוסף, חובה לפנות אל מנעולן מוסמך, קרי, איש מקצוע שיכול להציג בפני לקוחותיו תעודת מנעולן מוסמך.
  • ציוד – לא ניתן לשכפל את המפתחות ללא ציוד מיוחד ולכן יש שאכן אותו איש מקצוע אליו אתם פונים משתמש במיכון טכנולוגי מתקדם למטרת השכפול, כלומר מכונת שכפול מפתחות מיוחדת שמבצעת גם פעולות של קידוד וגם שכפול.
  • מחיר – יש הבדל משמעותי במחיר שכפול מפתח לרכב ללא שבב לבין שכפול של מפתחות עם שבב. כיוון שכיום לרוב הרכבים יש אימובלייזר יש לקחת בחשבון עלויות בטווח מחירים של 150-400 ₪. במקרה ובו מעוניינים התאמה למעגל האלקטרוני של שלט הרכב, יש לקחת בחשבון הוצאה של עד 800 ₪ עבור סך השכפול, הקידוד והמעגל האלקטרוני.

 

כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור את אותו עסק או איש מקצוע מקצועי ובעל ניסיון שיכול להבטיח לכם שכפול איכותי של מפתחות לרכב. בהצלחה!

שכפול מפתחות לרכב

המאמר שכפול מפתחות לרכב- מצא את ההבדלים פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%9e%d7%a6%d7%90-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%94%d7%91%d7%93%d7%9c%d7%99%d7%9d/

No comments:

Post a Comment