Saturday, November 5, 2016

שכפול מפתחות לרכב בחולון

מתגוררים בחולון? לא מוצאים את המפתחות של הרכב? חיפשתם בכל מקום בבית, שחזרתם כל מיני מקומות בהם ביקרתם וטלפנתם אל החברים על מנת לברר האם שכחתם את המפתחות אצלם ועדיין..כלום? הגיע הזמן להמשיך הלאה וזאת על ידי פנייה אל מנעולן מקצועי בחולון שמציע שירות שכפול מפתחות לרכב בחולון.

 

שכפול מפתחות – פעולה מורכבת

אם בעבר שכפול מפתחות לרכב בחולון או בכל עיר אחרת בישראל היה דבר פשוט, כיום מדובר על פעולה מורכבת שמחייבת ידע מקצועי נרחב וציוד משוכלל. בנוסף, גם מחירי שכפול המפתחות שונים מכפי שהיו בעבר וזאת משום שמדובר על מנגנון מורכב שמשלב אימובלייזר, קידוד, לעיתים גם שבב ופעמים גם סנכרון עם המעגל האלקטרוני של שלט הרכב. דבר נוסף אותו רבים אינם לוקחים בחשבון הוא שיש הבדל בין שכפול מפתח לרכב וזאת על מנת שיהיה מפתח נוסף בבית לבין אובדן גניבה של מפתח יחיד שמחייב שחזור של מפתחות הרכב ורק לאחר מכן שכפולם.

 

שחזור מפתחות לרכב

עסק שמציע שירות שכפול מפתחות לרכב בחולון ובערים נוספות במרכז מציע לרוב גם שירות של שיחזור מפתחות לרכב וזאת משום מצבים של אובדן המפתח הקיים או גניבת צרור המפתחות לרכב. השלב הראשון של שחזור מפתחות לרכב תמיד יהיה לנתק את כל מערכות האזעקה של הרכב, לאחר מכן המנעולן ישחזר את המפתח. אופן השחזור של המפתח מתבסס על סוג הרכב והאם משוייך לו אימובלייזר או כל סוג אחר של מערכת אזעקה. יש רכבים ללא מערכות אזעקה או אימובלייזר (בדרך כלל רכבים מדגמים ישנים), כך שכל מה שנדרש מהמנעולן הוא לשחזר מכנית את צורת המפתח, דבר עושים לאחר בדיקת מערכת ההתנעה של הרכב ומדידת דיסיקיות צילינדר דלת הרכב. באם מדובר על רכבים עם אימובלייזר יש דם לשחזר מכנית את צורת המפתח וגם לקודד את המפתח החדש.  כאן המנעולן משחזר את המפתח שהיה, מתחבר למערכת המחשב המשוכללת של הרכב, מנטרל את הקוד הקיים ובאמצעות מחשב מיוחד שמקודד מפתחות לרכב, המנעולן  משייך קוד חדש למפתח אותו הוא שיחזר. רק כך ניתן יהיה להתניע את הרכב.

 

לסיכום, במקרה ובו אבד לכם המפתח של הרכב יש לפנות אל מנעולן מקצועי שיכול להציג בפני לקוחותיו תעודת מנעולן מוסמך ואישור ממשטרת ישראל לפריצת רכבים ושכפול מפתחות לרכב בחולון ובערים נוספות בישראל. בנוסף, תמיד יש לוודא שמדובר על איש מקצוע בעל ניסיון ומוניטין מוצלח בתחום. בהצלחה!

שכפול מפתחות לרכב בחולון

המאמר שכפול מפתחות לרכב בחולון פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f-3/

No comments:

Post a Comment