Saturday, November 5, 2016

שכפול מפתחות לרכב ברעננה

אם החלטתם שאינכם מעוניינים להתבסס על צרור מפתחות אחד לרכב הגיע הזמן לפנות אל עסק שמציע שכפול מפתחות לרכב ברעננה או בכל עיר אחרת בה אתם ממוקמים. אם איבדתם או שסט המפתחות שלכם נגנב חשוב שתפנו אל עסק אמין שמספק שירות שיחזור ושכפול מפתחות לרכב על ידי מנעולנים מוסמכים בתחום.

 

שכפולים לכל סוגי הרכבים

כיום יש שני סוגים שונים של שכפולי מפתחות לרכב. הראשון מיועד לרכבים (בדרך כלל משנתון מוקדמים) ללא אימובלייזר או מערכת אזעקה והשני מיועד לרכבים עם מערכות בטיחות ואזעקה. טרם ההחלטה להגיע אל איש מקצוע או חברה זו או אחרת שעוסקת בשכפול של מפתחות לרכבים חשוב לברר האם אותה חברה מספקת את שירות השכפול לו אתם זקוקים והאם שירות השכפול אכן מתאים לדגם הרכב שיש ברשותכם. לא כל העסקים מספקים את שני סוגי השכפולים ולא כל המנעולנים משכפלים מפתחות לכל סוגי הרכבים. לאחר שוידאתם שאכן החברה מספקת את השירות בו אתם מעוניינים, חשוב לברר אודות אחריות וכמובן מהו המחיר.

 

שכפול מפתחות ברעננה

אם אתם מתגוררים ברעננה קרוב לוודאי שתהיו מעוניינים לפנות אל עסק לשכפול מפתחות בעיר מגורכם או בעיר קרובה למקום בו אתם מתגוררים או עובדים. כאן חשוב לדעת שכיום ניתן לפנות אל היצרן/יבואן ולהזמין שכפול מפתחות, ניתן לפנות גם אל מוסכים מורשים למטרה זו וניתן לפנות אל עסקים ובעלי מקצוע שמבצעים פעולה זו. כל אחד והעדפה שלו. מה שכן צריך לדעת הוא שבדרך כלל הזמנה מהיבואן או מהיצרן לוקחת יותר זמן בהשוואה אל שכפול מפתחות על ידי עסק מקומי ברעננה או על ידי איש מקצוע שנשכר במיוחד לשירות זה. כמו כן, רוב האנשים מעדיפים לפנות אל עסק שמומחה בתחום שכפול מפתחות לרכב ברעננה ולא אל מוסך.

 

אימובלייזר ושכפול

אם מדובר על שכפול של מפתח לרכב עם אימובלייזר המנעולן המוסמך (תמיד יש לוודא שאותו מנעולן מוסמך ואין זה משנה אם בחרתם לפנות אל חברה שמציעה את השירות, מוסך או אל בעל מקצוע), ייקח מפתח גולם ויבצע בו חיתוך בהתאמה מלאה למפתח הרצוי. במהלך ההתאמה הוא יקפיד על בליטות שונות וחריצים וזאת בהתאמה מלאה אל אותו מנעול צילינדר הקיים ברכבכם. לאחר התאמה מכאנית של מפתח הגולם לצילינדר המנעולן יתחיל בפעולת הקידוד. כאן הכוונה היא אל קידוד של אותו שבב שנמצא במפתח. הקידוד תמיד יעשה בהתאמה מלאה  להגדרות היצרן של האימובלייזר באותו הרכב. רק לאחר הקידוד ניתן יהיה להגדיר את הרשאת המפתח בערכת האבטחה של הרכב עצמו. באם יש לרכב שלט יש לבצע גם קידוד לשלט. בהצלחה!

שכפול מפתחות לרכב ברעננה

 

 

המאמר שכפול מפתחות לרכב ברעננה פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%a8%d7%a2%d7%a0%d7%a0%d7%94/

No comments:

Post a Comment