Saturday, December 10, 2016

כך תבחרו מנעולן רכב

לא נעים להיתקע מחוץ לרכב

חזרתם לרכב אחרי יום ארוך בעבודה וגיליתם שהמפתח נעול בתוך הרכב או שאתם לא יודעים איפה המפתח שלכם? קודם כל, תנשמו עמוק ותנסו להבין האם שכחתם את המפתח במקום כלשהו. אם אתם בכל זאת לא יודעים איפה נמצא המפתח שלכם, או שאולי הוא נעול בתוך הרכב, אתם כנראה צריכים לחייג למנעולן רכב. מנעולן רכב הוא איש מקצוע מוסמך אשר מתמחה בפריצת רכבים, שכפול ושחזור מפתחות לרכב, טיפול במערכות אימובילייזר, ועוד שירותים שונים מתחום הפריצות והרכב.

איך בוחרים מנעולן רכב?

  • רישיון ממשטרת ישראל – הזמנת מנעולן רכב לצורך פריצת הרכב הוא אירוע יחסית רגיש, ולא תרצה לגלות שהמנעולן מנצל את ההזדמנות למטרות פליליות. לכן, חשוב לוודא כי המנעולן הינו מנעולן רכב מורשה בעל רישיון ותעודת יושר ממשטרת ישראל. כך תוכל להיות בטוח כי איש המקצוע שמולך הוא אכן מנעולן רכבים מורשה אשר יבצע את עבודתו ביושר ובכבוד.
  • זמינות – מנעולן רכב מקצועי חייב להיות זמין 24/7, כדי שיוכל לקפוץ ולעזור בכל שעה ביום. לכן, כנראה שבאופן אוטומטי נבחר במנעולן הכי זמין אשר יוכל להגיע לפרוץ את הרכב במהירות הגבוהה ביותר.
  • המלצות – מאחר ותחום העיסוק של מנעולן רכב הוא תחום שיכול להיות בעייתי, מומלץ לבחור במנעולן עם המלצות מלקוחות מרוצים. כאשר נתקלים בהמלצות טובות מרובות עבור בעל מקצוע ניתן להבין בקלות כי הוא איש מקצוע מנוסה, אמין, וישר אשר יבצע את עבודתו בצורה נאמנה ומקצועית.
  • מגוון השירותים – במקרים רבים יש צורך בשירותים נרחבים יותר מאשר רק פריצה לרכב. לעיתים נצטרך גם שחזור מפתח, או שחזור מערכת אימובילייזר. לכן, מומלץ לשכור את שירותיו של מנעולן רכב אשר מציע גם תחומי שירות נוספים כמו שכפול ושחזור מפתחות, פריצה ושחזור של מערכת האימובילייזר, ועוד. כך תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את השירות הקיף והטוב ביותר.

תסמכו על האינסטינקטים שלכם

אם מנעולן רכב לא מוכן להציג לכם אישות ותעודות ממשטרת ישראל, אל תסמכו עליו, אלא רק על עצמכם. אתם לא חייבים להעסיק מנעולן לא מורשה, ולא חייבים לשלם לו גם אם הוא כבר הגיע עד אליכם. תסמכו על תחושות הבטן שלכם ותעסיקו אך ורק מנעולן רכב אמין עם תעודות ורישיון מהמשטרה.

מנעולן רכב

המאמר כך תבחרו מנעולן רכב פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%9b%d7%9a-%d7%aa%d7%91%d7%97%d7%a8%d7%95-%d7%9e%d7%a0%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9f-%d7%a8%d7%9b%d7%91/

No comments:

Post a Comment