Thursday, December 8, 2016

שכפול מפתחות לרכב מחיר

צריכים מפתח רזרבי לרכב?

חשוב מאוד להחזיר מפתח רזרבי לרכב בבית. אין לדעת מתי תאבדו מפתח, תשכחו אותו בתוך הרכב, או שאולי אפילו המפתח ייהרס. מאחר ומצבים אלו יכולים להשאיר אתכם נעולים מחוץ לאוטו מבלי יכולת להשתמש בו, יש צורך בפתרון נגיש וזמין שיישב אצלכם בארון המפתחות בבית. שכפול מפתח רזרבי לאוטו הוא הפתרון הטוב ביותר. כאשר מדברים על שכפול מפתחות לרכב מחיר עבודת השכפול משתנה לרוב בין סוגי הרכבים, ובין אם יש צורך גם בשלט נוסף לאוטו או שמספיק רק מפתח. כמו כן, חשוב לדעת כי יש לבצע שכפול מפתחות לרכב רק אצל בעל מקצוע מורשה שניתן לסמוך עליו שהוא לא יעשה שימוש לרעה במידע של המפתח.

כמה עולה לשכפל מפתח לרכב?

  • גורמים שמשפיעים על המחיר – כאמור, בכל הנוגע לשכפול מפתחות לרכב מחיר העבודה יכול להשתנות על סמך מספר גורמים. הגורם הראשון הוא היצרן. שכפול מפתחות לרכבים נפוצים יותר מיצרנים שניתן למצוא בצורה נרחבת על הכביש הישראלי, יעלה פחות מאשר שכפול מפתחות לרכבים נדירים. כמו כן, אם יש צורך בשכפול שלט בנוסף לשכפול מפתחות לרכב מחיר השכפול יעלה מאחר והשלט מוסיף למחיר.
  • מהם המחירים? – שכפול מפתחות לרכב מחיר התחלתי לרכבים נפוצים (יונדאי, שברולט, סוזוקי, טויוטיה, מאזדה, קיה) יעלה כ- 150 ₪. לרכבים פחות נפוצים כמו פיג'ו, הונדה, ועוד יעלה 180 ₪. רכבים יקרים כמו BMW, פורש, וג'יפ המחירים יעלו ל-300-500 ₪. כמו כן, תוספת שלט היא כ- 120 ₪ עבור רוב הרכבים. הפיכת כל מפתח למפתח משולב עם שלט (קפיץ) יעלה כ-300 ₪ נוספים על מחיר השכפול ההתחלתי.

איפה כדאי לשכפל?

בכל הנוגע לשכפול מפתחות לרכב מחיר הוא לא הקריטריון המרכזי שלפיו צריך להחליט. חשוב לבחור במשכפל מורשה למפתחות רכבים אשר ישכפל את המפתחות בצורה מקצועית ואמינה. חשוב להיות בטוחים ולוודא כי המשכפל הינו מורשה לשכפול מפתחות לרכבים, כי ברגע שיש לו את הקידוד לרכב שלכם, הוא יוכל להשתמש בידה הזה גם בכדי לפרוץ לרכב שלכם. מאחר ומשכפל מומחה עובד תחת רישיונות ואישורים, אין חשש כי הוא ינצל לרעה את המצב, ובהחלט ניתן לסמוך עליו.

שכפול מפתחות לרכב מחיר

המאמר שכפול מפתחות לרכב מחיר פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8/

No comments:

Post a Comment