Monday, December 19, 2016

שכפול שלט לרכב בראשון לציון

בשנים האחרונות היינו עדים לשינויים טכנולוגיים רבים כאשר אחד מאותם שינויים הוא במעבר של מפתחות הרכבים מסתם מפתח פשוט לשלט אשר באמצעותו ניתן לנעול את הרכב וגם להתניע אותו. לרבים מאיתנו זה אולי לא נראה כמו שינוי או דבר שאינו טריוויאלי אך עד לפני כעשור רוב המכוניות היו ננעלות באופן ידני על ידי המפתח שגם עוזר לנו להתניע את הרכב. אך לפני כעשור כאמור החלו לצוץ להם מפתחות אשר מהווים גם שלט לרכב אשר בעזרתו ניתן לנעול ולפתוח את הרכב מרחוק, דבר שרבים מאיתנו מוצאים בתור נוח יותר מהשיטה הישנה. שיטת הנעילה החדשה הביאה עימה גם שיטת שכפול חדשה אשר לא הייתה נהוגה עד אותה עת שכן לא היו צריכים אותה. מפתח לאותו היה ניתן לשכפל בקלות אצל כל מנעולן שיש ברשותו מכונה לשכפול מפתחות ושיטה השכפול הייתה זהה למה שאנחנו מכירים כאשר אנחנו משכפלים את המפתחות של הבית שלנו. כעת את השלט יש לשכפל בשיטה מעט שונה היות ואנו לא משכפלים את צורתו של המפתח שכן אנו בעצם משכפלים את הפולסים החשמליים שהשלט משדר כאשר אנו לוחצים על כפתור הנעילה או על כפתור הפתיחה של דלת הרכב. בשיטת השלט לרכב כל רכב משדר פולסים שונים למנעול דלת הרכב ולכן יש להיות מדוייקים כאשר משכפלים מפתח מצורה שכזו ואין מכונה יותר מדוייקת מלעשות עבודה שכזו מאשר תוכנת מחשב. אם לא נעבוד בצורה מסודרת עם תוכנת מחשב ומכשיר אשר מסוגל לקרוא את השלט התוצאה לא תהיה טובה ונקבל שלט שלא מסוגל לפתוח הרכב שלנו בדומה מאוד לשלטים של מחסום לחנייה או לשלט של תריס חשמלי של חנות וכדומה.

 

לאחרונה צצו להן חנויות רבות בכל רחבי הארץ אשר מתעסקות בשכפול שלטים לאור הביקוש העצום של הדבר שכן כיום הרוב המוחץ של הרכבים נפתחים וננעלים באמצעות שלט ולא בדרך המיושנת של מפתח רגיל. מעבר לתל אביב נפתחו להם נקודות לשכפול שלט לרכב בראשון לציון, נפתחו להן נקודות חדשות בצפון הארץ כאשר בחיפה נוכל למצוא מספר רב של נקודות שכפול שלט לרכב ואפילו בדרום הארץ ישנם מספר רב של חנויות. מנעולנים ומשכילי מפתחות רבים התקדמו גם הם ושכללו את הציוד שברשותם על מנת שיתאים לדרישות השוק שכאמור מצריך עבודה רבה יותר עם אותן תוכנות לשכפול שלטים. חנות ממוצעת לשכפול שלט לרכב בראשון לציון תשכפל לכם את השלט תוך מספר דקות.

 

המאמר שכפול שלט לרכב בראשון לציון פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%a9%d7%9c%d7%98-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f-2/

No comments:

Post a Comment