Tuesday, December 6, 2016

כל הפרטים על שכפול מפתחות לרכב

מתי צריך לשכפל מפתח לרכב?

שכפול מפתחות לרכב היא פעולה נפוצה מאוד אשר חשוב לבצע בכדי להקדים תרופה למכה. תתארו לעצמכם כמה לא נעים לגלות כי המפתח היחיד שהיה לכם לרכב אבד, נגנב, או אפילו התקלקל? מצב כזה לא יאפשר לכם להשתמש ברכב שלכם, וזהו מצב עוד יותר לא נעים כשאתם בדיוק ממהרים למקום מסוים. בכדי להימנע ממצב בו נתקעתם בלי אף מפתח לרכב, מומלץ לשכפל מפתח רזרבי לרכב, אשר יישאר בבית, או על צרור המפתחות של בן בית אחר. כך תוכלו להיות בטוחים ורגועים שיש לכם גיבוי למפתחות של הרכב.

איך מבצעים שכפול מפתחות לרכב?

  • שלב ראשון: חריטת המפתח – השלב הראשון בשכפול מפתחות לרכב הוא חריטת מפתח הרכב ושכפול הצורה של המפתח המקורי. שלב זה הינו שלב דומה מאוד לשכפול מפתחות לבית, מאחר והוא כולל בתוכו רק חריטה מכאנית של צורת המפתח הייחודית.
  • שלב שני: קידוד המפתח – בשלב השני בתהליך שכפול מפתחות לרכב יש צורך בקידוד והוספת צ'יפ מיוחד למפתח. זאת משום שרוב המכוניות החדשות מכילות מערכת זיהוי בשם אימובילייזר. המערכת הזו דורש כי המפתח שנכנס לסוויץ' יהיה גם בצורה הנכונה, אבל גם שיכיל צ'יפ עם קוד מסוים אשר מזוהה על ידי המערכת. אי קיומו של הצ'יפ או קיומו של צ'יפ לא נכון יגרמו לכך שלא ניתן יהיה להתניע את הרכב. לכן חשוב לוודא כי מנעולן הרכב מוסיף את הצ'יפ הנכון.
  • שלב שלישי: התנעת הרכב – לאחר גמר שכפול מפתחות לרכב חשוב מאוד לבדוק את המפתח החדש. יש לנסות להכניס את המפתח לרכס, ואף לנסות להתניע, בכדי לבדוק שהאימובילייזר מזהה את המפתח המשוכפל כאילו היה המפתח המקורי של הרכב.

מה עושים כשאין מפתח?

שכפול מפתחות לרכב הוא לרוב שלב מונע, אבל לעיתים כבר מאוחר מדי ומאבדים את המפתח לפני שמספיקים לשכפל מפתח נוסף. במצבים כאלו ניתן לבצע שחזור מפתחות לרכב על ידי איפוס האימובילייזר ועל ידי שיטות מדידה שונות. אולם, שיטה זו הינה יקרה ביותר, ולכן לא ניתן לסמוך עליה לעת צרה, אלא עדיף לבצע שכפול מפתחות לרכב כל עוד אפשר.

שכפול מפתחות לרכב

המאמר כל הפרטים על שכפול מפתחות לרכב פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91/

No comments:

Post a Comment