Monday, December 19, 2016

מנעולן רכב בתל אביב

אני חייבת לספר לכם סיפור שקרה לי ממש לפני כמה ימים. סיפור שיגרום לכם להבין שיש אנשים שפשוט אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. לפני כמה ימים אני הולך בתל אביב בדרך חזרה מהמשרד לרכב, ואני לא צריך לספר לכם מה השעה הייתה. בימים טובים אני נשאר במשרד עד 21:00 ובימים עמוסים לא לפני 23:00 בלילה. אז הגעתי לרכב שלי למקום הקבוע אבל משום מה המפתח לא פותח את הרכב. אני תקוע… ממש בעיה וצרה צרורה גם כי לא אכלתי כמעט כל היום, גם כי אני מת מעייפות וצריך לקום עוד כמה שעות וגם כי מי יבוא לחלץ אותי בשעה כזאת מאמצע העיר. סרט אמיתי. אז אני שולח ווטצאפ לחבר שלי  שיש לו איזה מוסך בדרום העיר והוא מפנה אותי למישהו שבאמת אפשר להגיד עליו רק דברים טובים. אז אני מתקשר לבן אדם שמכנה את עצמו מנעולן רכב בתל אביב, ומאותו רגע כל הבעיות שנדמה שהיו לי נפתרו תוך 45 דקות. הבן אדם הזה הגיע ישירות אליי תוך 20 דקות עם איזה מכשיר מיוחד. שכפל עבורי את המפתח ופתר אתר הבעיה. המחיר, אני באמת מתבייש להגיד שזה היה מחיר זול במיוחד והשירות שלו הוא בין הטובים שקיבלתי. אז בפעם הבאה שאתם נתקעים באמצע תל אביב, בצפון תל אביב או בדרום של העיר, אתם מוזמנים ליצור עם הבן אדם הזה קשר. הוא גם משכפל מפתחות לרכבים, גם מנעולן מומחה שמסדר דלתות, מחליף מנעולים וכל מה שקשור לזה, גם מתקן שלטים של מכונים או מחליף לכם לחדש, בקיצור כל מה שקשור לפתיחה, סגירה ונעילה - זה הבן אדם שלכם - בתל אביב והסביבה.

 

 

אני ממליץ עליו קודם כל כי הוא ענה לי בכלל לטלפון בשעה הזאת, מה שאומר שהוא זמין כל היום וכל הלילה. אם הוא נמצא עם לקוח אחר, אז או שהוא אומר שאתם יכולים לחכות לו קצת יותר מהרגיל, או שאתם פונים לשותף שלו. הוא מגיע מהר, מסדר את התקלה וגובה מכם מחיר מצחיק, מה גם שאתם יכולים לסמוך עליו כי יש לו רישיון מנעולן והוא חבר באיגוד המנעולנים או משהו כזה… בהצלחה!

המאמר מנעולן רכב בתל אביב פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%9e%d7%a0%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9f-%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%912/

No comments:

Post a Comment