Monday, December 19, 2016

שכפול שלט לרכב בפתח תקווה

את השלט הרכב ברוב המקרים נאלץ להגיע עם שלט הרכב אל הנקודה בה מבצעים את שכפול השלטים או המפתחות. הסיבה שבגינה נצטרך עם הרכב אל הנקודה היא מאוד פשוטה שכן ברוב הרכבים יש לעשות את קידוד השלט אל מול הימצאותו של הרכב אך למרות זאת יש להתייעץ עם המנעולן בטרם ההגעה לחנות כי ישנם רכבים שלא צריך את הימצאותם הפיזית בעת קידוד השלט.

 

פעולת הקידוד של השלט היא פעולה מאוד פשוטה שאורכת מספר דקות בלבד אשר במסגרתה קורא המנעולן באמצעות מיכשור מיוחד את הפולסים ששולח השלט הקיים שלכם אל הרכב על מנת לפתוח ולנעול אותו. לאחר שמכונה קוראת את הפולסים היא יודעת לצרוב אותם על השלט החדש וכך באמצעות פעולה אחת פשוטה משכפל לכם המנעולן את השלט לרכב שלכם. כיום כמעט לכל רכב יש מערכת הגנה של פתיחה ונעילת הרכב באמצעות שלט, דבר שעד מספר לא רב שנים היה נחלתם של רכבי היוקרה בלבד ובשנים האחרונות הפך לנפוץ מאוד בקרב כל סוגי הרכבים. העובדה שליותר רכבים יש שלטים עורר צורך בשוק לפתיחת מספר חנויות רב יותר של מנעולנים ושכפול שלטים וכיום יש חנויות רבות בכל רחבי הארץ. אם בעבר חנויות כאלה היו רק בתל אביב שכן כיום ניתן למצוא חנויות לשכפול שלט לרכב בפתח תקווה, בראש העין, בחיפה, בבאר שבע ועוד ערים רבות ברחבי הארץ.

 

אנו נתקלים כיום בתופעה שאנשים רבים נוהגים לשכפל את שלט הרכב שלהם בתור אמצעי זהירות על מנת שיהיה להם שלט ספייר. הדבר יעיל מאוד אם נשמור אותו במקום אחר שאינו המקום בו אנו מחזיקים את השלט הראשי שלנו בעיקר על מנת לתת לנו פתרון במקרים בו אבד לנו המפתח או נגנב לנו התיק או כל דבר אחר בסגנון. תקלות ואי נעימויות תמיד קורות לנו בזמנים בהם אנו הכי פחות מצפים להם ואנו עלולים לאבד את השלט לרכב בדיוק ברגע בו נמהר למקום מסוים. אך אם יהיה באמתחתנו שלט נוסף אדר דאגנו לשכפל מבעוד מועד, נוכל להוציא אותו מהמגירה ולצאת לדרכנו ולדאוג לחפש את השלט השני כאשר נחזור.

המאמר שכפול שלט לרכב בפתח תקווה פורסם ראשון בסמארט קי



from סמארט קי - Feed http://www.car-key-duplication.com/%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%a9%d7%9c%d7%98-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%91%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

No comments:

Post a Comment